Back on track!



Skamligt dålig uppdatering under fryksdalsdansen..
Men äre kalas så är det ;)

De senaste fem dagarna har bestått av extrem fest o fylla.
Gjort dumma saker som man kan skratta åt (snart i alla fall)
Firatfödelsedagen.
Träffat släkt och massa vänner.

ENDA SKADAN:
en liten flis i lillfingret. Inte dåligt för att vara mig vill ja lova.
Förra året drog jag världens vurpa på rälsen och fick ganska goa blåmärken.
Så goa att tunna klädtyg inte ens kunde snudda bid dom, o dåå är dom goa.
Blåmärkena var större och mer svullna än höljes-10 smällen ;)

Inatt har jag tagit igen all sömn som jag förlorat under den senaste veckan. 12 timmar i ett sträck. mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0