Plektrum halsband!


- längtar tills mina nya favorit plagg kommer!!

Dom gillar jag skarpt, riktigt snygga! Och tänk er ett plektrum halsband och snygga läder, nit och silver armban till det! Pefrekt!

Stör mig kolsalt på att det inte går att ladda upp bilden på dom plektrumhalsbanden jag har köpt, men alla andra bilder på hela datan fungerar.. suurt. Aja får slänga upp en bild när jag kommer hem till sunne igen :) Fick även min converse och ett armband igår (kanske redan har nämnt det? aja, då får ni reda på det igen isf ;)

VILL HEM TILL SUNNE!!
men men, pengarna sitter inte fel :P

Kommentarer
Postat av: Michaila

Kläderna är snygga!:D

Sv. jaaag vet är såå super goo;D

2010-08-11 @ 00:38:23
URL: http://michaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0