Zzz...leepwalking!



PUSS PÅ DENNA MORGONEN!


Fyy tusan, lika tanklös som alltid!
Har hela veckan tänkt: att på Torsdag morgon ska jag på möte med jobbcoach! Har tänkt på det titt-som-tätt genom dagarna. Vad gör jag då igår? Jo ,men  tjena! Vad gör jag annars, om inte att: jag glömmer bort totalt att jag ska dit klockan nio imornbitti? Så jag mitt smartass är vaken och kollar på film tills klockan var kvart över tre. Lägger mig o ställer klockan på 8 eftersom jag måste hinna duscha och göra mig iordning och förhoppningsvis hinna och slänga i mig en frukostmacka innan det bär av. Vad sker?  Jo  då skriver hon och väcker mig klockan 7 ist, jag går upp gör mig iodrning och när jag är klar vid 8. Sitter och funderar på hur jag ska orka hålla mig vaken tills nio?! Men som på en given signal så plingar telefonen och mötet är framskjutet till halv tio! Plus att jag fortfarande ingen bil så jag måste gå.. till brobygrafiska .... -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0