I'm back!

Verkligen på tiden.. Har varit allt för lat den senaste tiden. Men all energi har gått åt till jobbet. Ganska lame ursäkt men. Shit the same..

Nu är jag i alla fall äntligen tillbaka i Sverige efter jag vet inte hur länge. Skönt att få komma HEM. Sova i en underbar säng och verkligen SOVA utan att bli väckt av någon. Fredagen bestod av jobb och sen en extremt dryg och halkig tur hem i snöovädret..



Väl hemma blev det en go middag och fira lilla mamma som fyllde år. Hon fick en digitalkamera av oss barn. Så jävla skönt att kunna köpa något vettigt till henne nu när jag tjänar egna pengar och slipper leva på henne. Hon är absolut värd det efter att ha tagit hand om oss fem barn. Verkligen på tiden att hon får unna sig saker och leva ett eget liv istället för att anpassa sig runt oss barn. Kan inte va lätt att ha tagit han om fyra tonårspojkar och en liten bortskämd skitunge som mig själv på en gång. Jag är så stolt över henne efter allt hon har gått igenom och så som hon hanterar saker och ting. Starkare människa får man leta efter. Jag älskar henne så sjukt mycket! Och det bästa av allt är att hon är MIN mamma..

Lördagen var det fest, otroligt skönt att träffa vännerna här hemma. Saknat dom som fan! Det är inte lätt att flytta 20 mil från sina nära och kära. Men jag har ju i alla fall turen att ha en del av min familj i norge, så alldeles själv är ja ju inte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0