Click it!


Har precis klickat hem lite smink o tillbehör :)
- inte helt fel!

Vad det är får ni se när jag fått det ;)


Dagen har förövrigt bestått av barnpassning o lek, en visit till sunne o mellby. Fika hos kära farmor :)
Åt grillat förut, så underbart gott! Jag vet ingen som kan grilla så bra som pappi gör, mästergrillern de :)
Imorn åker min kära lilla plutt hem, trots att det har varit slitsamt så saknar jag honom redan.

Har inte hunnit göra en enda make på hela veckan, den timmen lill gutten sover på dagen så vilar jag gärna. Annars har jag inte ens hunnit/orkat ta på de minsta. Men men, det får jag mer tid för nu i helgen :)


- här va inte pluttisen gammal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0