Trötvik

Nu blir det att åka till Trötvik badplats i Gräsmark (?) med matilda, sol o bad! Så underbart gött! :)
Tycker ja ni också ska göra istället för o sitta inne o uggla vid datan ;) Men GLÖM INTE o smörja in er med Solskyddsfaktor! Jag gjorde den missen i höljes så jag brännde upp mig ordentligt, så nu har jag börja o flagna på näsisen o pannan, inte att rekomendera! Har ingen skolskyddskräm hemma så får snika lite av Matilda för kroppen, men jag har en foundation från marykay som inne SPF 20 som är perfekt att ha när man är ute o vistas i solen, men är man där längre stunder är det bra att antingen dutta på mer foundation under dagen eller bättra på med lite solkräm för anisktet. Man ska inte avända somma kräm som man använder på kroppen efrersom den är fetare och kan då rubba fuktighetsbalansen i ansiktet eller något liknande. Har läst det någon stans, ska kolla upp det mer när jag kommer hem så ni får ett korrekt svar! Hade skönt o stek i solen nu :)



Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0