Norge igen!


Nu ær jag tillbaka i norge igen. Fredriksta denna gången hos mina kusiner :) blir brøllopsfest på midsommar med slækten, mysipys. Har blivit lite av en tradition, tror vi ær inne på trejde eller fjærde året nu. Sov heela vægen hit, men hann ændå med en liten shoppingtur i Tøcksfors. Bilder på fynden kommer senare. Guuud, va stora kusinbarnen har blivit, men fortfarande lika kramgoa och de drar sig inte før att sitta o mysa i soffan och det ær inte mig emot! :D Hann utrætta massa ærenden imorse innan vi for, skønt att få de gjort. Det hanns tillochmed en liten svæng in på bibblan o låna lite bøcker, recenseras nær dom ær utlæsta. Hittade boken Precious som jag har letat efter længe sen jag såg en recension av den på Tvæn før hundra år sen, den finns æven en film baserad på boken som jag ska førsøka få tag på nær jag har læst den sen :) Precis kekat færska havsrækor o barkis, de va mumma vill jag lova.

Nu ær de dags o va lite social, hade super!
Tjingling! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0