Visdomständer

Att få sina visdomständer känna som att ha en otroligt öm och fetingstor inneboende finne som täcker hela käken. Glöm att kunna öppna munnen ordentligt, glöm att kunna borsta visdomständerna, glöm att kunna gäspa utan smärta, glöm att kunna äta utan smärta och glöm att kunna sova på den kinden. Det är ryggläge som gäller!

Som tur är så har jag bara ont i ena sidan (än så länge) så jag kan sova på den ena kinden. Vaknade upp i morse o va heeelt uppsvullen, kunde inte stänge munnen helt. Som tur var fick ja ju en tid hos tandläkarn så han spola rent mellan tandköttet och tanden. Du tror du gjorde ont eller?! Jag grävde in naglarna i händerna så jag har fortfarande röda märken kvar på händerna och nu är klockan 01.00 o jag va där vid 11 i morse. Tänk dig då vilken smärta!



Ajsanbajsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0