Fy skäms på mig!



Urbota kass uppdatering.. inte okeej..

Underbar lördag! La mig nått så när i tid så jag kom upp tidigt och full av energi! Innan klockan hann o bli halv två så hade jag hunnit att städa rummet, packat upp flera flyttkartonger, tagit hand om massa tvätt, lagat mat, diskat och tagit ett lååångt och avkopplande bad med scub o massa inpackningar. Underbart! :) Sen har jag bara legat o latat mig i sängen till massa filmer och kikat runt på nätet :) Har blivit dyngförkyld också, varit hes så jag har låtit som jag vet inte vad, grabbarna grus bara skrattar åt mig så fort jag försöker säga ngt. Men det konstiga är, att det förvärras alltid när jag är inne på mitt rum. Går jag ut i resten av huset så kan jag andas ordentligt, rösten kommer tillbaka och jag slipper hostan.. Så idag efter ca en vekas tid kom mathias på att det kan som så här: elementet som jag envisas med att ha på eftersom det är så kallt i huset och dom avskyr att jag har på eftersom det är så dyrt med elen i norge. Men i alla fall så kom mathias underfund med att det kan vara så att eftersom det elementet har knappt varit använd innan jag flyttade in så när det slås på så sprider den ut massa damm som har "lagrats" där inne.. äckligt. Så det är pga att jag har suttit och sniffat i mig allt den där skiten som jag har blivit så kass.. Så stängde av elementet förut runt tre och nu så är jag nästan inte ett dugg hes, nyser bara 1 gång var femte minut ist för 150 ggr, jag orkar andas och näsan trilskas inte alls lika mkt! Haha, nödvändig information? det tvivlar jag på ;) Menmen, nu vet ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0