Trött och sliten..



Konstant trött o sliten. Starkt tecken på att det är dags att börja o träna ;) Ska iväg till Spenst på lördag och köpa ett medlemsskap, hade ett toppen erbjudande med träning året ut för endast 99kr. Gillas! Så nu ska man få fason på kroppen igen, usch verkligen på tiden :)

Kära mamma och pappa kommer även på besök nu i  helgen, skönt! :) Så idag har min snälla mamma sprungit runt i affärer och letat fram massa saker ut min lägenhet som hon ska ta med imorn. Min snälla, söta rara lilla mamma :) Hon sa även att jag hade fått ett x-antal paket på posten. Nice! Ska bli spännande o få öppna allt imorn, som lilla julafton. Extra kul är det när man har glömt bort vad det är man har köpt ;) Kan tänka mig att det innehåller massa smink och nagellack, mumma! ;)

Passade på att slänga i en färning i håret igår för att bli av med utväxten som gjorde att håret såg fett ut även när det var nytvättat (Y) Men ser ut som om jag har färgat sönder mitt stackars hår så det blev svart ist för rött på vissa ställen, men det blev snyggt, så nu fattas det bara att slänga i lite röda pigment och en snygg bränna på det så är det klar't ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0