Banken!



Måste iväg o fixa mig ett bankkort nu asså. Hoppas bara inte att det krånglar som det gjorde sist! I norge så måste man ha en bild på sig själv på baksidan av bankomatkortetkortet. Lite smart faktiskt att det blir som ett ID på baksidan. Som när norskarna är i Sverige och inte har med sig pass och dom råkar ut för en olycka då kan dom bekräfta sin identitet med bankomatkortet. smartsmart!

Måsteäven fixa mig ett norsknummer nu. På två dagar så ade jag enligt halebop gjort av med 177 kr. O de e sjukt! Halebop suger, eller så är det bara jag som har haft otur med dom! Som exempelvis en månad fick jag en räkning på 388. Nästa månad fick jag en på 276. Sedan blandade jag ihop dessa två och betalade den igen. alltså betalade jag 112kronor för mkt. Hörde dom av sig? Nej. Fick jag pengarna tillbaka? Det kan man bara drömma om att jag skulle få. Men sen när man börjar o skicka mail så får man inge svar och inget nummer finns det att ringa. Så sjukt störande!! Men så fort man glömt bort en räkning i nån enstaka dag så ligger det en påminnelse avgift i postlådan. Dra mig baklägnes alltså. Jag kommer ALDRIG HA HALEBOP IGEN! Det är nått som är säkert :P

Nej nu måste jag slänga mig i duschen eftersom jag måste ta en bild till bankomatkortet. (Y) Ingetjaghar någon vidare lust till men det måste göras. Och jag har stor lust till att få in lönen på det kontot och kunna handla i norge utan att det är svindyrt! :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0