Godmorgon!



Godmorgon!
Vaknade av att solen sken in eftersom jag glömde dra ner rullgardinen, jag va fullt påklädd och med sminket kvar. Slocknade tydligen framför datan igår. Ena ögat va lite uppsvullet, men inte alls i samma grad som under torsbymarten. Det va inte o leka med alltså! Vill inte ens komma ihåg hur jag såg ut, satt med solbriller på heeela dagen. Och sjävklart hade jag inte den turen att det va soligt ute, så jag såg ännu dummare ut än vad jag redan gjorde. Och snälla kompisar som man har så asgarvar både simon o anna åt mig. Och Robin försöker sno åt sig brillerna när vi går runt nere på plassen. inte okeej, inte okej..Men nog om det!

Frukosten idag bestod av 4 clementiner elller madariner. Vet inte vilken av dom de är. Det är iaf som med tunt skal, dom goda alltså ;) Även inatt har jag fått sova, helt otroligt. Fast de va liite svårt o somna till m's snarkningar. Glad att det åtminstonde finns en tunn vägg imellan som dämpar ljudet lite i vart fall!

Skulle ha träffa Angelica igår på centret, min tanke var: Jag lägger mobilen i tröjfickan så jag känner vibrationen i vart fall. Tror du att jag kände den eller? neej självklart inte, så då blev de inget fik på centret. Menmen, åker nog troligtvis hem till helgen så då hinner vi förhoppningsvis ses :)

Man kanske skull gå ut o ta sig en promenix o fota lite? Japp, så får det bli!

Tjing! :)

Kommentarer
Postat av: Karin

tack du:)

trevlig tisdag på dig:)

2010-10-12 @ 13:09:53
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-12 @ 22:50:42
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0