Lördagen

Skönt att vara hemma, försöker njuta så mkt som möjligt av min sista tid i min första egna lägenhet :) Hade även lite sminkjobb igår, två tjejer som ville piffa upp dig inför festen lite extra ;) Glömde att ta bilder på den enda men Melan var så duktig så hon tog ett i förbi farten. Men tyvärr så syns det inte så mycket. Men i alla fall.



Men melans bild blev bättre :)

Senare på kvällen var jag så snäll och agerade chaufför åt Anna-Karin. Melans mamma ;) Micha var med som sällskap så vi raggade runt lite på torsby och träffade lite folk :) Sen belv hin trött så jag skutsade henne från torsby till sunne och sen tillbaka till torsby och hämta Anna-Karin. Och sen tillbaka till Sunne igen och sussa sött! ;)

Kommentarer
Postat av: » P H O T O L E N S

Vill du ha fler besökare till din blogg, dvs. bli länkad?

Då ska du bara rösta på mig här: http://www.ellos.se/?startpage=3976&id=402&lang=SE&action=confirm



Säg till då du gjort det! Din röst är guldvärd. ♥

2010-10-31 @ 15:03:13
URL: http://photolens.blogg.se/
Postat av: olivia

va skrev du då när du vann bhn?

2010-10-31 @ 20:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0