Mitt nya hem!



Tänkte även slänga upp en bild på huset så ni får se hur jag bor numera :) Gått från att bo i en lite etta på 37 kvadrat på tredjevåningen mitt i sunne till ett litet hus "på landet". Gillar nog faktiskt mer centrala platser bättre ;) Dessutom delar jag nu bostad med tre män. Går faktiskt helt okej om man tänker på städandet o diskandet. Dom är faktiskt riktgit städade av sig så man fick en chock första gången man kom hit. Fast man ska akta sig noga för att ställa fram gosaker! Dom är borta innan man ens hinner o blinka! Fick en bit clokladkaka av Annikan i söndags, typ 15x30 cm. Kom hem när alla hade lagt sig så ställde den på köksbordet med texten: "Varsegod o ät! :)" nedkraffsat på en bit hushållspapper. När jag kommer upp nästa morgon så va i princip hela kakan borta! Det var lite igen så jag fick mig en bit på 1x1cm. Men men, hellre att dom blir feta än jag och jag sa ju faktiskt varsego o ät ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0