Mys hemma i Sverige!

Nu förändras livet fort, ganska skrämande. Har inte riktigt tänkt på vad det innebär förän nu. Jag ska flytta till ett annat land, om än bara Norge. Men ändå! Det är nu jag kom underfund med att alla mina vänner och familj kommer  ju att vara kvar här. Jag som redan nu känner att jag inte hinner träffa alla så mkt som jag egentligen vill,  jag kommer enbart att vara hemma i Sunne 2-4 dagar i månaden(!) Och jag som är så mammsjuk av mig, hur ska jag kunna klara det där borta utan min underbara lilla mamma? Tur att internet och telefon finns i alla fall! Mycket nytt och roligt man kommer uppleva, men tänk allt jag kommer gå miste om här hemma.. Men de blir nog bra i slutändan ändå! Det är dags för förändring  


Lägenheten är uppsagd, papper är fixade och lägenhets-letandet i Norge fortsätter. Har hittat några riktigt fina lägenheter som man inte skulle tacka nej till att bo i :)

Denna gången får det bli en långhelg här hemma, åker inte tillbaka förän i mitten av veckan, gytt!! Tandläkaren på onsdag morgon, fixa nordeakoto och massa annat nu när man väl är hemma. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0