Riimligt sliten!



Bakade boller med choklad i med Baltusen förut, riktigt goa :) Sen laga jag sushi o Anniken lasagne. Så vi åt för hela veckan. Va så mätt att det gjorde ont i magen på mig.  Så la mig på soffan och tyckte extremt synd om mig själv ;) Sen for vi till Oslo en sväng på Ikea. Har aldrig varit tråkig på Ikea förr, men någon gång måste ju bli den första. Stod o vänta i 3o minuter på att Ragna skulle bestämma sig för vilken gardinstång hon skulle ha. Och hur många hade hon o välja mellan, jo. Två, TVÅ ynkliga st. Blev två lack-bord rikare o no-money fattigare, deeee gillar vi ;)

Lova o hämta Niklas på dagis o storstäda deras hus imorn, jag är då på tok för snäll ;) Så nu måste jag passa på att få min skönhetssömn och hoppas på att den token som ringde klockan tre igår natt för att fråga om jag va sugen på o komma på en efterfest blir för full ikväll o bläddrar förbi mitt nummer (Y)

Inte okej asså.. Kunde inte somna igår för de va för varmt o sen för kallt. När jag väl somnar så ligger jag på nå konstigt sätt så halva överkroppen sover och har min vänstra arm i något så grymt wierd vinkel så smärtan väckte mig.. Somnar om, blir väckt av telefonen. somnar om, vaknar av att Mattias går upp till jobbet halv fyra. somnar om, vaknar av att Tommy gör samma sak en halv timme senare och ytterligare en halvtimme på det så gör Micke samma sak. Men sen efter halv fem/fem så fick ja sova ostört tills klockan 10. Så nu är telefonen på ljudlös o fantasiöronproppar i pluggade. Så nu säger vi, me myself and I - GOD NATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0