Rimligt irriterad!



Skaaaapligt arg! Varför? Jo...

.. Skulle ta ut pengar i en minibank inne på centret, men det funka inte. Prova tre ggr sen ändra jag till ett mindre belopp. Då funkar det. Sen måste jag göra det ytterligare en gång! Efter det inser Anniken att kärringen på nordea i sverige har gett mig ett electronkort, vilket betyder att jag har en spärr på hur mkt pengar jag får ta ut i ett uttag. Alltså var jag tvungen att ta ut 1000 kr två ggr. Vilket innebär att jag måste betala 35kr per uttag istället för att ta allt i ett uttag och betala 35 kr för det. Fy fan, slänga ut 70 kr bara för att ens kunna få ut mina pengar i handen! Som tur var fick jag låna 500 av Anniken så jag slapp ta ut fler ggr. Men hon från banken kan gött betala den utgiften ur egen ficka. Varför skulle jag ha ett kort med spärrar på när jag är 19 år och har flyttat hemifrån för över ett år sen och har hand om min egen ekonomi i flera år. Det hade ju vart en sak om hon hade informerat mig om det när jag skaffade det kortet, men icke sa nicke! Och hon visste att jag skulle använda kortet till att ta ut pengar, vafan använder man ett kort till.  O titta på?! Jag kan inte ens använda det överallt!! Uuuhj! Hon har gett mig ett "perfekt nyböjarkort" som dom beskriver det på hemsidan. Hallå jag har haft kort sen jag va 13 och inte ens då hade spärrar. Dra mig baklägnes säger jag bara!!

Som tur va köpte Anniken gotteri till mig som plåster på såren ;)

Kommentarer
Postat av: Laila♥

stackare! =/

2010-10-20 @ 21:52:40
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Yohanna

Kräv pengarna tillbaka från nordea som det kostade dej extra när du behövde ta ut flera gånger..

2010-10-21 @ 22:07:32
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0