Schwarzkopf Osis Dust it

 

Äntligen har jag fått tummen ur o köpt den. Och jag är fortfarande lika totalförälskad i den som när jag pröva den första gången. Maximalvolym på ett kick. Tror aldrig att jag har lyckats att få så bra volym med en vanlig spray  och dessutom så blir inte håret lika "tungt" som med massa spray :) Priset ligger runt 149-199 kr och är helt klart värd priset. Man behöver ytterst lite av produkten så den räcker länge. Själv lyckades jag komma över den för en guldpeng. Men skulle helt klart vara beredd på att punga ut fullpris för den! :)


Kommentarer
Postat av: ♥ p i n k y p i e r c i n g ♥

svar: haha yes, nu gåre att kommentera detta inlägg ;D

2010-10-19 @ 19:09:24
URL: http://photosbypinkypiercing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0