Tisdag!

Blev en liten turmed kameran förut, men batteriet dog ganska så snart så de blev inga ordentliga bildet. Typ då man fått in alla inställningar så dog den. Kul! Sen såg jag något ja inte ville se på turen. En överkörd katt! Som någon bara hade slängt i diket efter olykan. Usch va skit äckligt. Sen dum som ja är, så va jag ju självklart tvungen o titta på den på tillbaka vägen också. Och jag lovar! Eftersom ögona va lite öppna så såg det ut som om den följde mig med blicken! Jag va illa kvick med att komma mig där ifrån vill jag lova ;)

Sen blev de in o laga mat o nörda bloggar ;)
Har även hunnit med o leka med Niklas ett tag. Och än en gång från ingenstans kommer orden igen! Jag, Anniken och han sitter tysta o ser på TV, och heltplötsligt petar han mig på armen och säger:

- Du er gal!

Vart får han det ifrån?! Alla konstiga o komiska saker han kläcker ur sig. Men det är bra, han livar upp stämningen lite ;) Sen for jag o Ida till centret och köpte vinterskor åt han. Ett par snygga "metallic"blå vattentäta stövlar fick han. Sen blev det en tacowrap på Big Bite, ruskigt gott måste jag säga! :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0