Veckan :)



Har lyckats att försova mig varje dag denna veckan. Så multi-tasking har blivit min speciallitet ;) Har jobbat tis-tors och idag är jag barnvakt till min lilla prins :) Har även återfunnit mina bankdosor x3 och mitt körkort. Började bli lite smått nervös om man säger så. Har inte riktigt fattat än att jag hade sådan tur o vinna en wonderbra! Ska aldrig mer klaga över min tur igen. (I alla fall den här veckan;) Sen var jag och tittade på ett hus här i Nordkisa igår. Det va stort och riktigt mysigt! Men frågan är om jag vill bo i kollektiv och ha anvsvaret för det. Skulle lätt ha fått plats 7 personer i huset, men jag är mer ute efter att ha något som känns som ett hem. Då är jag nog nästan beredd och betala dubbelt så mkt för en egen lägenhet. Men hus är ju inga fel det heller. Men,men hyrperioden gick jubara till sommarn så får nog leta vidare ;)

Måndag - Tandläkare, resa till norge. Stoppad av tullen med massa katonger och saker i bilen. kul ;) Spela kort med roomiesarna och Emil.
Tisdag - Jobb. äta. sova
Onsdag - Jobb. äta. sova
Torsdag - Jobb. äta. kolla hus. sova
Fradag - Barnvakt. åka till Sverige. Myskväll hos Sanna :)
Tisdag -

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, kan inte du va jättegullig och rösta på min outfit? det är sista dagen man kan rösta. Skulle göra min kväll!!!



http://www.ellos.se/?startpage=3976&id=492&lang=SE&action=confirm

2010-10-29 @ 21:03:23
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: XOXO, LANAH

Vilken fin bild :)

2010-10-30 @ 09:21:50
URL: http://lanahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0