Nu blire rutin! :)

 

Upp klockan sex imorse, in i duschen på med kläder och smink, laga matlåda, packa, äta frukost, slänga in packningen i bilen, in o avboka tiden hos tandläkaren och sen ÄNTLIGEN påväg till Norge.

 

Gps'en försökte lura mig och skicka in mig i skolan innan charlottenberg så den blev avstängd och jag fick gå på lokalsinnet ;) Men det gick det med, tro det eller ej! Börjar äntligen känna mig lite hemma på Jessheim också, är inte helt lost iaf ;)

 

In på barnehagen och hälsa på barnen och lärarna, iväg till Likningskontoren och skaffa D-nummer, sen tillbaka till barnehagen och få mina pass och sen bar det av hem till John o Anniken o få i sig ngt o äta, de va då på tiden ;) Ursöta barn på barnehagen, en polsk liten pojke som är hur söt som helst som inte förstår nå norska i princip och definitivt inte svenska så han bara sitter bredvid en och ler världens charmigaste leende :)

 

Drog en film, Role Models. Inge speciellt, men duger som tidsfördriv.
Iväg o hämta min lille plutt på hans barnehage och sen hem.
Äta - Data - Städa - Data - Sova!

 

Gillar läget!


Kommentarer
Postat av: Michaila

Det skulle det kunna vara;D<3

2010-09-16 @ 00:24:38
URL: http://michaila.blogg.se/
Postat av: Michaila

Sv. nej dom är lite för vanliga:O vill ha något som sticker ut liksom;o

2010-09-16 @ 22:22:10
URL: http://michaila.blogg.se/
Postat av: Mizuki

va söt blogg! ^^

2010-09-16 @ 23:25:38
URL: http://mizukis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0