Onsdag



Hade liiiiiiiite tråkigt igår så fick bli en enkel brunsotning med extrema lösisar och många många flummbilder ;)
Annars så fick jag ett snabbt besök av michi också, det fick jag även idag när körskolan hade lunchstängt.

Dagen har inte erbjutid något nämnvärt, förutom en sak. Men det är hemligt tills vidare ;)
Annars har Michi vart här både på lunchen och efter. Snäll som hon är fick jag massa filmer från hennes dator eftersom jag inte har någon enda film själv eller TV. Besökte även Dzenan på Ica, huuuuur länge som helst. Tror vi stod där inne o häcka i en 40 minuter, om ens det stoppar. Sen bar det av hem till mig och tacos och Coca Cola. Micha som aldrig äter något och är en stor fantast av Coca Cola och hade bestämt sig för att inte dricka det på ett tag fick endast ett litet snappsglas med coca, men sen tog hon allt den största muggen i skåpet och njöt ;)

Jag åt så jag blev så äckligt mätt så jag va tvungen o spy, stackars Micha spydde av ljuden. Fin avslutning på middan, sen fick jag äntligen dänga någon med mina otroliga skills i guitar hero ;)

Dagens bedrift:
Ett par benvärmare, en mössa och en (notera EN) vante ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0