Smärta!

Idag har jag varit utsatt för äkta smärta.

* M-magen
* Fingern
* Foten

1. Magen trilskas så faert att jag måste till läkarn, tänkte i december förra året: Äsch det försvinner.. Har det det? Nej var dag i snart ett år har jag haft känslan av knivlad som skär mig inni i magen (Kom på hur man bestkrev känslan förut i dag när jag skar mig i fingern)
2. Skar mig i lillfingern, preciiis på leden såklart med en vanlig bestick kniv. Sjukt ont, men kunde ju inte skrika rätt ut som jag då kände för eftersom barnen satt runt mig och åt frukost. Så det blev ett ynkligt: aaaj..

Lucas 5 - hva skjer?
Me - jag skar mig?
L - skjääääärte du deg?
M - aaaah :(
L - Blör du?
M - Aaah.
(alla barna) - FÅ SEE!!!!!

jag vitare än va ja vanligtvis är och illamående.

3. Sen när jag bar in massa grejjer från bilen så skulle jag  skjutsa igen dörren med foten och lyckades ta i lite för mkt o träffade rätt på den spetsigaste delen på dörren!! Fy flate va ont de gjorde, så ont att jag inte ens orka skriva, la datan lite försiktigt (slängde) den på gräsmattan.. Så ont att jag kastar min data alltså.. -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0