Hujedamig!

Fy flate va jag har blivit slapp! Slapp, slapp, slapp! När det gäller precis allting! Måste det verkligen bli ändrig på. Fick mig en chock när jag verkligen fick bevis på hur otränad jag är, det är ju så man skäms! Förr så hade jag faktiskt kondition och svag har jag alltid varit, men inte såhär jävla klen! Trodde jag skulle rammla ihop på plats. Pinsamt värre! Tur att jag bara tränade hemma framför ett träningsprogram med Jillian Michaels som är asgrym btw. Laddade hem filmen igår och kollade lite snabbt igenom den och tänkte: Det där klarar jag lätt som en plätt! Och för att boosta upp självförtroendet ännu mer så tänkte jag köra på level 1 så jag verkligen skulle kunna känna mig duktig. Jag höll på och storkna, blev så arg på henne för att allt såg så lätt ut och för att hon peppade hela tiden när jag trodde kroppen skulle gå i bitar. Ett tag trodde jag datorn skulle flyga ll världens väg faktiskt. Menmen jag tog mig igenom första passet med nöd och näppe. Så imorn får vi ge det ett nytt försök. Ucsh jag fruktar redan morgondagen ;) Menmen, efter några pass så kommer jag längta efter att svetten ska lacka. Som tur är återhämtar jag mig ganska snabbt, men då tänker jag alltid: De där var  väl inte så jobbigt, jävla sopa! Varför tog du inte i mer?

Har hela tiden varit skeptiskt till att träna med sånna där träningsdvd'er. Tänkt att: det är så tantgympa ser ut! Massa damer som ligger på mattor i en gymnastiksal och cyklar med benen i luften i sina färgglada tights med baddräkter över och massa svettband om handlederna och ett fett pannband i sitt kort permanentade hår. 80tal stuk rett og slett. Men definitivt inte nu längre. puuh! ;)

Men men rom blev inte byggt på en dag you know, och verkligen inte min beach 2011 body heller! haha

Sov gott mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0