Edge of darkness



Precis kollat på filmen Edge of Darkness som brosan hade köpt med hem. Helt okej film faktiskt. Tommy banga när jag sa att klockan var kvart i 11. Jag och Mathias fortsatte att titta ett tag tills jag hör ett jävligt äckligt ljud.. Kan du gissa va det var? Nej, det tror jag faktiskt inte.. Ljudet var: en stånkande kissemisse och ljuder av riktigt kletigt bajs och fis ljud. Trodde jag skulle dö och som de luktade sen. Fyschamejjen! Missade då lite mitt i filmen eftersom det var ngn som va tvugen o ta bort skiten och vem var inte det om inte jag? Fan, det är Tommys katt, han får fan lära kissen o gå på låda och ta bort skiten själv :P Mathias film-mode försvann och han gick också o la sig. Så jag fick sitta där själv och se på alla äckliga skjutscener.. Sen börjar kattfan o gå lös på gitarren till Tommy. Bet i strängarna o höll på, helt vild är han. En riktig parypooper ;)

men han är ganska go ibland också ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vill du tjäna pengar på din blogg. Jag har ett tips där du kan tjäna pengar snabbt och enkelt. Du får 20 kr redan vid registrering. Jag kör på att värva vänner, man får 5 kr för varje person man värvar, så det skulle vara jätte snällt om du blev medlem på min värvningslänk! Jag har dessutom bara vart medlem i någon timme nu och redan tjänat 80 spänn, helt otroligt på bara nån timme!:D



http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24056



Hoppas du blir medlem:)



Tack, kram!

2011-01-11 @ 21:06:46
URL: http://elinnnas.blogg.se/
Postat av: Claudia <3

Hellu, i am back in the hood again!

nu så är jag tillbaka efter en super lång bloggpause, jag kommer fortsätta blogga och ska försöka var aktiv och uppdatera varje dag! Jag hoppas att du haft haft en bra start på 2011. Allt bra med dig? Ha d så jätte bra hejdå :)

2011-01-12 @ 02:12:47
URL: http://cclaudiaddebicka.blogg.se/
Postat av: brander

sööt misse :) ! har också en liten kattunge hemma ;b

2011-01-12 @ 16:12:36
URL: http://branderof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0