Underbar morgon!

 

Underbar morgon!

Vaknade av att lägenheten badade i solsken så det fick bli en lång promenad i solen. Har varit extremt kass uppdatering under helgen så det får bli en kort summering av den nu ;)

 

Fredag: Umgicks med Emelie hela dagen, spelade wii Mario Cart. Dret kul! Sen kom Emil o Andreas så bar det iväg till Kil på Kil hela veckan eller va de nu va. Vidare till Karlstad på McDonald's eftersom ingenting va öppet i Kil, DÅLIGT! Hemma runt 4, ställde ner bilen och började knalla hemåt. Försökte intala mig själv: Pytt, vem behöver en bil när det är så skönt o gå? Skulle jag aldrig ha tänkt eftersom då började det självklart regna. Då svor ja än en gång över att jag inte har en bil och skyndade mig hem!

Lördag: Då vare Kräftkalas på logen hos Matilda, riktigt mysigt o så mkt go mat, tyvärr är jag allgergisk mot kräfter så jag fick nöja mig med räkor och paj. Men de va inte så illa, de va en riktigt go paj och matilda hade gjort en enormt go sallad med vatten melon, nötter, feta och grönsaker. Mumma! Sen bar det av till Köpis. Där var de inge speciellt röj, menmen.

Söndag: Vaknade pigg som få, ställde mig och gjorde en hemmagjord pizza. Dock hade jag köpt en något så grymt vidrig skinka, smaka a**s. Så det fick bli en vegetarisk med peperoni, söltorkade tomater och mozarella. Riktigt gott! Sen bar det av till Berättarladan med mamma och pappa och se på Västanås teater för iår, riktigt roligt faktiskt, va nog den bästa hittils. På kvällen gick jag och Michaela ut på en långpromenad, riktigt gött! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0