Klaaantaa!

Eftersom jag har spenderat mestadelen av tiden i sängen sen klockan tre idag så har jag fått ont i ryggen pga av skoliosen. Så tänkte att jag går ut i köktet, tar mig en tekopp och mysar till det lite. Med oj så fel jag kunde ha. Myset utbyttes mot golvskurning på alla fyra. Ställde koppen på bordet och skulle sträcka mig efter snusdosan och sjävklart välver jag runt koppen så sågottsom hela koppens inehåll tömdes ut över border, ner på stolarna och ut över golvet.. på BÅDA sidor! kul kul! Och inte nog med det så hade jag honung i teen så golvet är laagomt kletigt nu.. Om jag inte hade nt att göra imorgon så har jag det nu i alla fall -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0