Gullgullan koko som en gök!

 

Åker troligvis hem till kära sunne på torsdag. ska bli skönt att få komma hem en sväng. Om än o bara hämta lite saker så jag kan få till rummet någongång! Känns otroligt tråkigt här inne nu! Men jag har turen och ha en toalett med badkar innan för mitt rum! Så jag har fått ett alldeles egen badrum för alla mina prylar medan dom andra tre delar på det andra. Ja jag klagar då inte på det i vart fall ;)

Jag har kommit underfund med att jag älskar hösten! Kolla bara in färgerna. Man kan inte bli annat än på bra humör!  Och inte minst alla mysiga kläder man kan ta på sig! :) Dags o inhandla höstgarderoben snart :)


Kommentarer
Postat av: ÅSA



haha tack så mycket :)



ja jag tycker inte om o bara skriva om en sak. Livet består ju inte bara av outfits ;)



Hur är det med dig? :D



2010-10-13 @ 08:22:42
URL: http://enjaveltill.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack så mycket! Jag är självlärd :)

2010-10-13 @ 12:56:26
URL: http://ristosens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0