Hur fan är det möjligt?!



Dagen börjar med att jag vaknar inte förän halv 1, missar hela dagen!
Mjölken o pålägg va slut, suck!!
Hämtar posten där jag ska betala 4000 i försäkring o skatt på bilen. PLUS en räkning på 2100 som jag ska betala i skatt på fonder som jag inte ens har!
Mamma ringer o tjatar på mig så att jag blir ännu surare.
Sitter och söker jobb, där det i varje annons krävs 1-3 års erfarenhet i var enda en. (hur fan ska jag ha hunnit med det när jag precis tagit studenten från Samhällsprogrammet?!)
Mamma ringer o tjatar ännu mer, säger att jag ska komma hem o måla och klippa gräs.
Jag svär än en gång över att jag har tappat bort min skrivare så jag ändå måste kasta ut bensin pengar på att åka hem till mallbacken för att kunna skriva ut söknader.
Plockar ihop mina saker med en hyperaktiv norsk i örat och åker iväg.
Glömmer självklart hälften.
En turistjävel håller på att köra på mig.
Väljer den kortaste vägen hem som definitift INTE var den snabbaste! Världens sämsta väg!
Väl hemma efter en hel del tjat och stannar för att svänga in på vägen till gården, då börjar bilfan o koka.. KOKA! När jag är 10 meter ifrån o parkera bilen! PERFEKT! Laga den skulle gå på ca:6-7000, Så nu ska jag betala skatt o försäkring för en bil jag måste kosta på 6-7ooo för att ens kunna använda!
Går in o surar och sätter på tv'n som bara står o blinkar och tjuter värre än ett brandlarm!
O där va sista godisbiten slut.. Grejt... Hade!

.....jag säger bara: HUR ÄR DET MÖJLIGT?! :O

Kommentarer
Postat av: kristin

haha sånt kan bara hända anna sälgvik ;)

2010-08-17 @ 22:42:35
URL: http://slashi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0