Utökning i sminksamlingen

Broder fyllde år härom dagen så hade köpt en skitsnygg tröja till honom men självklart i fel storlek. Så igår fick det bli en tur till karlstad för o byta den. Så då passade vi på att förnya hans garderob lite grann. Lyckades få honom att köpa 2 vita t-shirtar me snygga tryck och en blå och en snygg blå rutig skjorta. Hel nöjd med min prestation med tanke på att han annars bara köper svarta och gråa kläder ;) Och de sista fem minutrarna fick jag gå loss inne på Lindex och Affection. Men hittade inte va jag va ute efter - det svarta graffiti topplacket från Isadora. Men fick ändå tag på en palett med 4 ögonskuggor, ett rouge och ett läppglans i.  Där i fanns en highlight ögonskugga, vilket jag BEHÖVDE o inte bara ville ha ;) och vattenfast masscara (Y)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0