..

Måste ju slänga upp en uppdatering om vad jag har hunnit med den senaste tiden som jag inte fått tummen ur att uppdatera om än.

Jag har jobbat och slittit röven av mig, men det har reulterat i ett nytt kontrakt. Lucky me :) Skönt att saker och ting rullar på som det ska :) Har nästan hunnit köpt alla julklapparna och hunnit med en båt tur till köpenhamn. Satan i gatan va kul det var. Ska definitivt göras om!

Imorn blir det en sväng till tandläkarn och förhoppningsvis hämta ut en ny mobil och sen tillbaka till Norge. Men när denna veckan är avklarad så har jag långledigt ända till efter nyår! I LOVE IT! Tänk att få va hemma i två hela vackor! Underbart! Det som blir mindre kul är att städa ur lägenheten och flytta ut. Menmne, det är livets gång.

Time to explore life :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0