Måndag morgon!



Ojojoj vilken start på veckan. Min väckarklocka ringde aldrig men som tur var vaknade jag av min inbygda. Halvsprang bort till tandläkaren och hann precis. Fy fan säger jag bara! Jag tog min första spruta i munnen på 5 år!! Och det var hemskt! Okej da, inte så hemskt kanske men näst intill!

Men tro på fan att det gjorde ont när hon bara tar fram sprutan och ska trycka den i tandkötet.

(jag) - vänta vänta vänta!!
(Kvinnan med sprutan) - huh?
(jag) - kan jag få hålla din hand?!
(Tandsköterska nr2) - Ja visst lille vän.
(jag) - ... salva.. SALVA!
(K m s)- Jag har redan haft på det..
(jag) - eh.. jahaa.. men ska du inte vänta till det är be.... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!

Stackars tandsköterskan som var med, jag klämde sönder hennes hand

" hehe ajajaj nu klämmer du väldigt hårt, hehe"

Sen börjar hon o slipa på tänderna igen och det gör fruktansvärt ont, fortfarande så tårarna sprutar. Gud vad jag tyckte synd om mig själv jämt då. Satans trårar som va tvugna att forsa ned för kinderna.

-Ojojoj här blev det visst översvämmning.
- mmmmh (snyfft)

Så då var det bara att trycka i två sprutor till som inte alls gjorde lika ont, tack o lov. Men kan man verkligen förvänta sig att bedövningen tar med en gång? Måste man inte vänta i typ 5 minuter innan man sätter i gång och pina de stackars människorna som sitter i dom där stolarna? Usch, aja. Nu är det i alla fall gjort. Dom lovade också att jag skulle va bedövand ända fram till imorn. Men pytt heller. Den börjar redan gå ut efter en timme -.-' Det sista hon sa till mig var:

- Välkommen in i vuxen livet Anna.

Tack o bock, gläder mig verkligen till nästa gång jag ska dit och får betala det själv. Tjohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0