Borttappat internet!

Har lyckats att slarva bort mitt mobila bredband, attans!
Så nu sitter jag hemma hos mamma och pappa ensam, eftersom dom är i sommarstugan. Självklart har dom tagit med sig tv-kortet så ingen tv har jag att glo på heller.. Får se om jag blir kvar här eller om jag drar hem till Sunne ändå.


Dagens klant utnämner jag idag till:

MIG SJÄLV!

1. För att jag inte stängde luckan till kökskåpet. Så när jag med ilfart skulle till toan så sprang jag rakt in i den, självklart med huvudet förss, pannan först som stötdämpare facet.
2. För att jag välte ut skurhinken över mig själv och hela golvet.



SAKNAR LILLFISEN GRYMT MYCKET OCKSÅ! :(
- Tänk att en så liten en kan ta så mycket plats
.


Två och ett halvt och redan en hjärterossare!
Kommer med blommor och gos<3

<3

HJÄRTAT MITT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0