Endless summer




Då va Höljes rallycross avklarad för detta år, bara 361 dagar kvar tills nästa gång ;)
Just nu är jag hemma i sommarstugan i höljes och bara njuter. Synd bara att solen inte vill visa sig så man kan va ute o ta fina sommarbilder. Menmen, den kommer nog snart.  Helgen vägde dock inte upp mot förväntningarna, men de e bara o ta igen det nästa år o då gör vi fan som vi vill. Lyckats att åstadkomma världens fulaste bränna. uppsvällt och knallblått smalben, tusen knottbett, blåmärken I brännen eftersom man umgås med så underbara personer som tycker om o va jävliga och självklart måste slå på den redan ömma brännan. Ont jävlar i örat eftersom när man väl ligger ute i sofforna o njuter av solen vid banan så kommer Robin o häller isvatten raaaakt i örat på mig så förvånar mig inte om jag lyckas dra på mig en öroninflammation där ute i blåsten -.-'

Nu ska vi iväg till sysslebäck en sväng o handla :)
Grejt, hade!





Lindqvist är inte den bästaste fotografen och detta är nog det enda kortet från höljes som jag har i princip :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0