Paket från Mary Kay



Paketet som jag har smusslat med den senaste veckan var ett paket från Mary Kay fullproppad med hudvård och makeup produkter! :) Så nu har jag tänkt att prova de olika prokdukterna och recensera o skriva lite vad jag tycker om dom, vad dom är till för osv här på bloggen :)

Har varit på en utbildning och fått starterkitet plus ett litet lager så nu är det bara att sätta igång o testa! :) För er andra också som bor här omkring, bara o höra av sig om man har lust o prova produkterna som jag har fått hem. Sen finns det ju betydligt mer att beställa också, allt inom kosmetik, hudvård och parfymer! rena himmeriket, i alla fall för mig som är galen i sånna här saker :)

Jag har själv använt basic kitet med ansiktsrengörning, eye make up remover, återfuktande kräm och foundation nu 3-4 månader skulle jag tippa på och jag gillar dom skarpt! Huden blir len o fin o fri från orenheter, men då ska man ju själklart använda den som rekomenderas; regelbundet morgon och kväll för att få det bästa resultatet. Det märks direkt på huden när jag har slarvat med rengörningen. Då kommer några små plitor och någon enstaka finne tillbaka, precis som jag brukade ha innan jag började använda produkterna :P

Kommentarer
Postat av: Madde

Mary kay är ett underverk :) Tyvär håller inte plånboken me mej om de. Men verkligen toppen grejer ;) Ja behöver en mascara kan ja köpa den av dej? Bara så där :)

2010-07-16 @ 23:07:28
Postat av: Anna

Sv: Ja visst är det de :) Självklart kan du göra det, skriver ett mail till dig :)

2010-07-17 @ 15:58:37
URL: http://caliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0