Sommarn då livet är som bäst!

Har varit sjukt dålig på att uppdatera nu under helgen men allt har gått i ett.

FREDAG: På fredan var vi ute och åkte båt hela dagen, så underbart var det. Dock brännde jag mig ganska så gött på axlarna. Fotointresset har växt igen så har även lyckats att knäppa en del bilder. Eftersom jag har bestämt mig att vara nykter fram till fryksdalsdansen så var  jag  chaufför till countryfestivalen i Torsby, for till Faktoriet som var rätt så dött. Rena skräckfärden hem till Sunne! Vilken jävla skrotbil, på vägen hem så slocknade ljusen helt o hållet så allt blev svart! Och sen hoppade det på igen. Och självklart lockades de slockna helt när vi antingen mötte bilar eller fick bilar bakom oss. Den som äger bilen bara skratta o jag, matilda o anders va skitsura. Hur farligt som helst! Någon kunde ha blåst in rätt i röven på oss. Eller att vid ett möte så körde någon om o då skulle de bara vara och köra ner i diket för att undvika o krocka. Eftersom det var en amerikanare så behöver man inte ha bälte i den heller, och det FANNS inga heller, som gjort för katastrof! Fyshamejan! Men vi kom hem oskadda tillsist o då var det bara att krypa till kojs för att få några timmars sömn innan det var dags att ge sig ut igen.

LÖRDAG: Lovat o sminka Johanna (FN'n syrra) till ett bröllop, så halv 8 va hon här o vi satte igång och gjorde en silver sotning med lite "kattögon"-form och ett par läckra ögonfransar. Har tyvärr ingen bild på det, men kanske kan få tag i det någonstans :) Sen blev det att ta en macka i handen o springa ut till en stor feting bil, asså den va STOR! Och börja resan mot norge, Rudskogen o se på Gateracing med Viktor, Roger, Vippen, Fryk, Mathias och Kurre. Till sist var det bara att stänga igen öronen, killsnack asså. i 40 mil o 40 kisspauser! Va chaufför från halv nio till två på natten, det är nog de längsta passet jag någonsin gjort ;) Solen stekte på rejält så brännan böev ju inte vackrare av det. Tjänade mig dock 800 idag så jag är nöjd :)

SÖNDAG: Jag och Viktor tog oss en pizza till frukost sen for vi till Roger på fika. Kvällen bjöd på en bio med Lena och Matilda; Eclipse. Gud vilken bra film!!! älskarn! Väl hemma hämtade jag Micha så vi satt o prata o dola och sen vid 12 stupade ja i säng och sov i 10 timmar, sååå skönt! :)

(BILDER KOMMER I ETT ANNAT INLÄGG!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0