workworkwork!



Igår var det full fart hela dagen. Direkt jag vaknade var det dags att packa ihop MaryKay vaskan och bege sig av till Mallbacken. Skulle måla pappas nya lager och överbevisa mamma (som är anti mot allt som har med kräm och sånt att göra) om att Mary Kay har bra produkter och att det finns något för ALLA. Och mycket riktigt, hon hittade något hon ville ha på en gång, och massa annat som hon ville köpa vid ett senare tillfälle! hehe, lite små kul faktiskt att jag för en gång skull kunde överbevisa mamma om att JAG har RÄTT, annars brukar jag alltid bli överbevisad själv ;)

Målade hela dagen igår, ett tag och lister av alla ställen. Den stora rollern va trasig så fick sprnga runt o måla allt med en liten 10cm roller och 7-8 cm pensel, såå jävla drygt och idag har jag lagomt ont i nacken vill jag lova! Men men det är pengar i alla fall :) Eftersom jag inte har något riktigt arbete är jag villig att göra vilket skit jobb som helst i princip :P

Sen bar det av till min kära Tilda o Anders så vi satt o pratade och kollade in produkter. Så de va en framgångsrik första dag  med MaryKay för mig :) Såå kul :) Ska tills nästa månad ha fixat en internetbuktik som man själv kan gå in och beställa saker från på egen hand, och kör man fast är det bara att ringa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0