Karlstad - utbildning!

Har precis kommit hem från Karlstad. Gött lyckad kväll blev det i vart fall :)
Först va jag på utbildningen och sen skrev kära lilla lillChrill o sa att han o Petter var på Score, så då när jag va klar på Park124 så bar det av till score. Ska ävevn nämna att jag åkte fel ett x-antal gånger idag, både dit och på hemvägen. vilse var ordet.  Jag är i Karlstad och hamnar på en grusväg (GRUSVÄG!!) vad är oddsen?!

Väl framme vid Score efter en halvtimma eller så, så får jag syn på min kära kusin Malin. När vi såg varan så stod vi bara o gapa: Är det verkligen hon? nää.. eller?. Satt på där på uteserveringen o prata lite med henne och sen sattjag o babla me Chrille o Petter i ett par timmar. Kul o träffa gamla klasskompisar igen :)

Nej nu är de dags för sängen, får snart besök av min käre vän John Blund. Natta folks! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0