Utbildning ;)

Har varit dålig på att uppdatera nu ett tag iom norgeresan och så. Men nu är jag förhoppningsvis backontrack. Jag har något så infernaliskt ont i mina visdomständer, eller ja inte I dom men you know what I mean. Helt svullen är jag, ontionti.

Gick upp redan vid sju i morse för att ringa till tandläkaren, men tror du dom hade öppet då eller? eh ne.. Fast dom öppnade bara 45 minuter senare, men de va värdefulla 45 minuters sömn där som försvann.

Idag blir det att städa lägenheter (grundligt!) så jag kanske hittar min skåpnyckel o kan få tillbaka mina pengar från skolan :P Idag ska jag även börja på en utbildning mer om den får ni reda på vid ett senare tillfälle, skulle tro de blir i början på nästa vecka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0