11/10/10

Äntligen har jag fått sova en hel natt utan att bli väckt, otroligt skönt och en bristvara när man bor tillsammans med tre andra och papperstunna väggar. Så idag är jag på riktigt bra humör :) Möblerade ju om lite grann igår, men det jag inte tänkte på när jag placerade sängen där den nu står var att när solen gick upp så lyste den rakt på mig och jag kände mig som ett stekt ägg. Men klockan var ju trotsallt halv tio så de va helt okej ändå ;)

Sen har jag baaara degat i sägen i princip och kollat runt på nätet. Och funnit ut att det är en bra dag för nätshopping! Det är fri frakt hos både e.l.f, StylebyStars och Nelly.se :)

Sen hitta jag ett annat fint erbjudande:

 

Har haft denna parfymen innan och älskade den, så snabb som jag var lyckades jag och vara bland dom 120 första som fick både parfymen och locktången. Inte för att jag behöver locktången eftersom jag redan äger 3-4 st andra varav en av dom med 5 olika utbytbara "krullisstorlekar" :)




Kommentarer
Postat av: kristinfiiisen

jag kan ta locktången, noo problems ;)

2010-10-11 @ 14:50:46
URL: http://slashi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0