Back in Norway!



Som vanligt blir det kass uppdatering när man är hemma. Men nu är jag tillbaka i trista Norge igen o då finns det gott om tid för inlägg. Kommer komma upp lite inlägg om hur långhelgen hemma har varit. Mitt och Michas "lilla" missöde, shopping osv.

Nu måste jag skynda mig iväg till barnehagen och hämta Niklas. Har saknat den lill parveln de fem dagarna jag va hemma. Om jag är så "niklas-sjuk" efter fem dagar, hur kunde jag då ens tänka på att resa iväg som au-pair till USA i ett år? Ska jag va riktigt ärlig så var det han som höll mig kvar. Kunde inte tänka mig att missa ett år i hans uppväxt. Och nu när så mkt förändras. Jag har nog med barn att ta hand om här hemma i Norden så dom i USA får klara sig utan. Dit kan jag åka på en resa när jag har tjänat goa pengar här i Norge.

Måste bara säga att det är otroligt skönt att ha formaterat om datan igen (för tredje gången det här året) Men den går så mkt snabbare och jag kan tillochmed göra saker på internet ( och nej Anna Lindqvist jag porrsurfar inte!! ;)

Nej nu måste jag verkligen kila! Hade gott folk! Hörs sen :)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0