En annorlunda fredag!



Eey! inatt har jag sovit 10 timmar, underbart!
Men i alla fall, gårdagen blev inte riktigt somplanerat. Skulle ha slutat jobbet vid 4, men eftersom det var FN-dagen och barnen skulle uppträda och vi skulle bjuda förälsdrarna på mat så kom jag inte iväg förän efter fem. På hemvägen kommer Anniken på att hon va tvungen o handla, så då vare bara o vända. Jag var vrålhungrig, hade inte ätit mer än två rostade mackor till frukost och ett knäckebröd till lunch. Och jag som är en sådan baby som ska ha mat var tredje timma ;P  Så i butiken passade jag på att handla fredagsmys eftersom jag insåg att jag inte skulle hinna komma hem innan det blev mörkt. Väl hemma så bad hon mig att bli med till oslo ochlämna nilkas hos hans mormor så hon slapp åka ensam. Och visst jag blev med. I oslo har Ragna gjort mat åt niklas så de dofta gott i hela huset. Då vare bara att gasa på hem över, beställde pizza längs vägen. Hem och äta, då va klockan 10. Jag tryckte i mig, nästan en hel calzone. gött värre! :)

Sen på kvällen så kom jag hem, till huset här i nordkisa och jag och Tommy satt och prata massa minnen och skit ända tills klockan tre. Och då va jag trött vill jag lova. Sovit 4 timmar natten innan och sen nästan vara vaken i 24 timmar ;)


Nu måste jag skynda mig till köket så jag inte bränner  baguetterna!
tjing! :)

Kommentarer
Postat av: elin

sv: tack! vad gör du? :D

2010-10-24 @ 10:09:45
URL: http://elinlundqvisst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0