Fredag den åttonde Oktober, tvåtusentio



Usch för hemska mardrömmar. Drömde att min bror dog och vakna av att jag grät, hatar sånna drömmar! Då var det inte kul att vakna upp 20 mil bort vill jag lova! Gick upp och åt frukost, satt vid dator en liten sväng och somnade om igen helt utmattad. Vakna till liv igen vid halv ett och tolv hade jag tänkt att åka till J&A för o städa deras hur, så nu får jag lägga i overdriven och va ännumer effektiv ;) Ska gå och hämta Baltusen på dagis alldeles strax. Sen blire o träffa kusin Therese som också är i Norge i helgen och sen blire myskväll med Anniken eftersom John jobbar sent ikväll och hela helgen. Sen får vi se vad helgen har att erbjuda.

Nej nu måste jag forsätta med städandet :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0