Hemma i kära Värmeland!



Japp då var man tillbaka i kära värmland igen. Extremt taskigt väder var det på hemvägen, plus att det var mörkt. Ingen hitt med spöregn och norges usla smala, krokiga och inte minst buckliga vägar. Men det roligaste på hela resan måste nog ändå ha varit när min reletivt nya mobil dog. Har bara haft den i ett halv år, vilket är ganska länge för o vara mig. Men ändå! Helt plötsligt lyste skärmen bara svart. Så var in till expert nu i morse och lämnade in den. Det skulle ta minst en och en halv vecka innan jag ens skulle få nå besked.  Och med min normala tur så lär det ju inte räcka med en och en halv vecka -.-' Men har ju trotsallt bara haft den i ett halvt år så de måste ju gå på garantin och gör de inte det så måste ju min drulleföräskring som nästan kosta lika mkt som mobilen täcka det!

Nu blir det att packa och städa. Kuul! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0