Lång dag!



Blev väckt va telefonen imorse klockan tio, när jag sov som bäst! Va barnehagen som ringde o ville att ja skulle komma in o jobba. Så på med kläderna, slänga i sig en macka o sen borsta gaddarna o ge sig iväg! Va ser jag så fort jag sticker ut huvet utan för dörren? Jo, självklart en överkörd kissemisse.. IGEN! Usch o fy. Ska inte nämna några detaljer, men kunde man radera saker ur minnet så är detta definitivt en av dom gångerna jag skulle använda mig av det! menmen, of to work! Sen löpte hela dagen på. På de lediga minutrarna har jag suttit och desingat mitt skrivbord. Blir nog riktigt bra om det blir som jag har tänkt mig. Så min helg kommer att bestå av flytt och snickrande ;) Sååå kul! Gleder mig riktigt mycke tills de blir ferdigt! :) Får se om jag lyckas o scanna in en liten bild på ritningen ;)

Efter jobbet var det raka vägen hem till A och äta pitabrod med kyllingköttdeig. Såå sjukt gott! O leka masse sammen med niklas! :) Nu är man äntligen hemma och kan varva ned framför datan :)

Kommentarer
Postat av: ÅSA



bra! :)

Jo tack, bara bra med mig :)



Fan vilken söt bild på headern!! love

2010-10-13 @ 21:17:10
URL: http://enjaveltill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0