Lördag

Go lördag måste jag säga!
Blev en tur till storsentret med Niklas och Anniken. Leta efter födelsedagspresent till Ragna, fika o lunch på jordbær eller va det nu hette, kika på inredningsbutiker osv. Har definitivt hittat en ny favorit butik både i klädesväg och i inredningsväg. Floyd står för kläderna och Black Design för inredningen. Fanns så sjukt mkt fina saker där inne så jag kunde gått omkring där inne i timmar och bara tittat. Jag vet då vart jag ska införskaffa min inredning till flytten hit till Norge. (Känns fortfarande sjukt overkligt att jag ska flytta hit, här kommer det ju aldrig att kännas som hemma. Men de blir säkert bättre med tiden o då jag fått iordnig allt :)

Efter alla köp var avklarade så blev de mys hemma hos J&A, fick massa fint till lägenheten här och imorn när vi far till Oslo ska jag hämta borden :) Så snart kan man kalla rummet ett hem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0