Nobelcard

Fick ett presentkort från Nobelcard.com i julklapp förra julen. Och jag har fortfarande inte kunnat bestämma mig för vad jag ska välja ur deras sortiment! Det skulle ju vara smart och välja något man har användning/eller är i behov av att ha, typ som knivset, glas eller muggar. Men eftersom det var en julklapp vill jag ändå välja något som är kul, typ som drinksetet. träningsgrejerna kommer jag säkert inte använda så mkt som jag hoppas, men vill ha utifall jag någongång skulle få för mig att jag vill. Eller få deciplin på mig själv och göra det ändå ;)

HELP! Vad ska jag välja??



1, Pläd och ljus.                               
2. Spa-set.                                      
3. Lampa/dekoration.                       
4. Mp3. (har jag redan en)
5. Tränings-set                                 
6. Spikmatta och hårmassage-grej.    
7. Träningsset                                  
8. BodaNova kafaff och glas              
9. Drinkset                                       
10. Knivset.                                       
11. Muggar och skedar.                      
12. Knivser och salt och peppar-kvarn.

Kommentarer
Postat av: ÅSA



hehe förstår det :P Vem ringde då? nån du kände?



jag skulle valt knivset, om du inte redan har det :)

2010-10-19 @ 13:05:09
URL: http://enjaveltill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0