Söndag



Idag fortsätter nedpackandet av mitt liv i pappkartonger och lägenheten ser ut som ett bombnedslag. Micha var här igår som vanligt så fort jag är hemma i Sunne, o det gillar vi :)) Blev väckt klockan 10 idag av att min biologiska pappas kompis stod och ringde på dörrklockan, haha vill inte veta hur jag såg ut! Kunde knappt hålla ögonen öppna, och så dom sved sen! Har aldrig haft känslan av att ha så tunga ögonlock innan! Men i alla fall, där står han . har inte träffat honom på över ett år skulle jag tro, men där stå han med världens leende på läpparna och ger mig en blomster check. En försendad "bättre sent än aldrig" student blomma. Så gulligt av honom! Otroligt bra start på morgonen trats att man blir väckt av den där otroligt irriterade ringklockan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0