Vad gör jag vaken nu?

Jo, för att jag är så ooootroligt snäll! ;)
Min kusin Therese är också här i Norge o har precis börjat jobba o känner ingen. Så bad hon mig o sova över, o de gjorde jag. Nackdelen va dock att hon skulle upp jobba. Så kvart i fem ringde klockan o vi stod opp kanske runt halv sex, ganska borta båda två. Roffa åt sig datan o nycklarna och sen in i bilen o köra hem. Är så otroligt stolt över mig själv eftersom jag lyckades att hitta hem utan GPS'ens hjälp och utan att lyckas åka igenom en såndäring bom så jag måste betala

Var som vanligt hos Anniken o John igår, John jobba sent så jag och Anniken passa på o skruva ihop en byrå från Ikea och göra hemmalagd pizza, riktigt gott!

Nej, nu är det dags o sova igen så jag inte sover bort hela dagen! Ska troligvis en sväng till Oslo o hämta några bord som jag fick av Ragna i torsdags :) Ska bli skönt o få lite fason på rummet så det ser beboligt ut ;)

Godnatt, eller?
Godmorgon?

Saksamma, Nu ska jag sova.

Hejjdaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0