Back home in das sweden!



Back home in das Sweden!

Efter många om och men åkte jag hem ändå. skönt att få komma hem lite o hämta grejer o så, men främst av allt sova i sin egen säng!  Nej men ärligt jag hade slut på snus o va tvungen åka hem o fylla på lagret.. ;)

Veckan har varit hur bra som helst! Massa goa ungar, snyggingen på kiwi o Niklas bland annat :)
Barns kommentarer är nog bland det roligaste som finns x)

P - de är kjærester!
K - nei, de e venner!
P - nei, men du ser vel att de er kjaerster!
K - nei, först venner sen etter på kjaerster!
* tystnad *
Patrick vänder sig till mig och frågar:
- Va är man efter vänner?
A - eeeh, aaah.. nej jag vet inte! fråga inte mig!
P - hmm. då är man kjæreste-venner!

AT - Nej då är man ovänner!!!


- Jag är en Prinsesse-gutt!
(eeh okej?)


Påvägen hem så såg jag tre stora bamsingar nere på en åker! Asså jag lovar, dom va enorma! Min tankegång var ungefär så här: Men va fan är det där för något, är det levande? Är det ELEFANTER?! Har dom rymt! Frääänt jag har sett tre elefanter i det fria! Eller nej vänta nu.. Va är de där för nått.. Nej men vafaan är ju älgar!! GASA ANNA! GASAAA!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0